начало

Адвокатка е била задържана, докато защитава ЧСИ Адвокатка е била задържана, докато защитава ЧСИ

Обслужване на клиенти

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Обслужване на клиенти

Мнениеот ivetta11 » 04 Юни 2015, 19:40

Здравейте
Работя в кол център за обслужване на клиенти. Работата ни с тях е само по телефона и чрез имейл, без лични (преки ) контакти.
В случая, имаме проблемни клиенти (от сорта на такива ,които са заявили стока и не я приемат после, или такива ,които псуват, държат се грубо, арогантно, неприлично и пр.)ю
Шефа ни каза, че се е консултирал с адвокат и уж адвоката му казал ,че нямаме право да спрем да обслужваме клиенти, защото не се държат прилично.
Някъде има ли закон ,който казва това? И може ли записан разговор да се използва като доказателство за поведението на дадения клиент в съда, ако ние му откажем и той ни осъди?
:roll:
ivetta11
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 04 Юни 2015, 19:38

Re: Обслужване на клиенти

Мнениеот miko_pk » 11 Юни 2015, 12:28

Представям си за колко тъпи ви смята, щом ви убеждава така елементарно! IVETTA11, на такива като шефа, не му лижеш ........ всеки ден :"Шефееееее!", а сезираш инспекция по труда! А междувременно си дропвай коловете както си искаш! А това последното- клиентите да ви съдят е безумно!
miko_pk
Потребител
 
Мнения: 242
Регистриран на: 20 Сеп 2010, 19:20


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта


cron