дефектен телефон закупен в OLX.BG
Публикувано на: 19 Окт 2015, 17:34
Здравейте,
закупих през м. август т.г. телефон САМСУНГ ГАЛАКСИ С5 от сайта за електронна търговия ОЛХ.БГ. В обявата пишеше,че телефона има работещ интернет и wi-fi. Доставката и заплащането ставаше посредством наложен платеж и доставка с ЕКОНТ. Чух се с доставчика,който ме уверяваше,че телефона е изключително добър и работи безупречно. При получаването на стоката имах възможност да тествам телефона дали работи,като проверя дали мога да звъня и да ми звънят,но нямаше как да го тествам дали му работи интернета и wi-fi. Платих стоката,като бях подведен в нейното качество. Впоследствие,като се прибрах вкъщи установих,че апарата не работи. После се обадих на доставчика с молба да ми замени телефона или върне парите. Започнаха едни безкрайни обещания за замяна на неработещия телефон с нов или връщане на парите и разиграване обадете се утре, обадете с вдругиден. И така цял месец. След това установих,че няма да се разберем с добро с доставчика и пристъпих към търсене на отговорност посредством комисия за защита на потребителя. от там ми отговориха миналата седмица с официално писмо,че това е случай по гражданско право и не е в тяхната компетенция,тъй като става дума за измама физическо лице спрямо физическо лице. Много моля да ми дадете съвет към кого да се обърна или по какъв начин да процедирам,за да мога да си възстановя парите от тези интернет измамници? Благодаря предварително.
закупих през м. август т.г. телефон САМСУНГ ГАЛАКСИ С5 от сайта за електронна търговия ОЛХ.БГ. В обявата пишеше,че телефона има работещ интернет и wi-fi. Доставката и заплащането ставаше посредством наложен платеж и доставка с ЕКОНТ. Чух се с доставчика,който ме уверяваше,че телефона е изключително добър и работи безупречно. При получаването на стоката имах възможност да тествам телефона дали работи,като проверя дали мога да звъня и да ми звънят,но нямаше как да го тествам дали му работи интернета и wi-fi. Платих стоката,като бях подведен в нейното качество. Впоследствие,като се прибрах вкъщи установих,че апарата не работи. После се обадих на доставчика с молба да ми замени телефона или върне парите. Започнаха едни безкрайни обещания за замяна на неработещия телефон с нов или връщане на парите и разиграване обадете се утре, обадете с вдругиден. И така цял месец. След това установих,че няма да се разберем с добро с доставчика и пристъпих към търсене на отговорност посредством комисия за защита на потребителя. от там ми отговориха миналата седмица с официално писмо,че това е случай по гражданско право и не е в тяхната компетенция,тъй като става дума за измама физическо лице спрямо физическо лице. Много моля да ми дадете съвет към кого да се обърна или по какъв начин да процедирам,за да мога да си възстановя парите от тези интернет измамници? Благодаря предварително.