ПАМ- в обратна посока
Публикувано на: 04 Апр 2012, 16:09
Уважаеми юристи,
Точно 39 месеца и 4 дни имах отнети права за свободно привдвижване вън границите на Р.България на основание на наложена ПАМ по чл.76 Т.3БЛД. И да не беше т.н. Конституционно дело № 2/2011 ,само Господ знаеше до кога щях да бъда с мярка " домашен арест" що се касае свободното ми придвижване в в границите на ЕС.
Казвам и повтаръм израза "само Господ" ,понеже господата ЧСИ за всичките три години чрез испълнителните си действия не можаха да открият наличие или липса на имущество което покрива задължението,а при това само ползваха ПАМ и Инструкцијата № Iз-849 од 14.мај 2007 год (за условията и реда, при които органите на Министерството на вътрешните работи оказват съдействие на частните и държавните съдебни изпълнители при изпълнение на техните правомощия Обн., ДВ, бр. 56 от 10.07.2007 г.) да биха взимали таксите от Взискателите и оправдавали някакви "испълнителни" действия.
Аз като потърпевш длъжник нямах нищо против наложената ПАМ в првите няколко месеца и чак съдействах на ЧСИ при доказването на ЛИПСА НА ИМУЩЕСТВО което да покрива задължението или търсеното обеспечение. С това се надявах че ще се спася от "изнудването" както от страна на Взискателя , така и от страна на ЧСИ, и след появяването на обстоятелството "липса на имущество недвижимо и движимо на територията на Р.Балгария" ще мога да се прибера при смейството си което се намираше вън от България.
Но уви, всичките ми основателни молби и доказателства бяха само глас в пустинята, и сега тръгвам по пътя на истината ако е някъде има.
Затова питам, дали за обезщетения за вреди от незаконосъобразни актове, действия и бездействия на административни органи и длъжностни лица и обезщетения за вреди от принудително изпълнение може да се обърна по Чл. 128. (1) т.5 и т.6. от Административно-процесуалния кодекс към административните съдилища като подведомствени за всички дела по по горните искания .А имуществените и неимиштествените вреди за тези 39 месеци не са малки и имат голяма доза изнуда, относно чак и работа за прокуратурата.
В глава пета и шеста от Закона за ЧСИ ясно се говори каква е имуществената отговорност на ЧСИ чл. 74 и как и от кого се упражнява АДМИНИСТРАТИВЕН И ФИНАНСОВ контрол чл.75 и чл. 76 над дейността на ЧСИ.
И затова мисла че"непрекъснатата" , необезпокоявана и неконтролирана от никого и изнудваща по времетраене ПАМ, би трябвало да бъде санкционирана на правомерен начин, за което търся и вашето мнение на юристи които сте се срещали с подобен начин на изнудване"под закрила на ЗАКОНА.
Тази закрила е измислена пак от юристи блиски до управлаващите крагове през 2007 год., понеже в самата № Iз-849 од 14.мај 2007 год јасно се казва че
Чл. 6. Органите на НСП оказват съдействие на съдебните изпълнители при осъществяване на техните правомощия в случаите на:
1. получена информация, даваща достатъчно основания на съдебния изпълнител да предполага, че принудителното изпълнение ще бъде възпрепятствано и няма да може да се осъществи по законоустановения ред и/или с оглед характера и естеството на изпълнението;
2. настъпили условия, събития и факти, които възпрепятстват непосредственото осъществяване на функциите на съдебните изпълнители.
Јасно се вижда че не трябва да настъпва автоматизъм за въвеждане или налагане на ПАМ по чл.76.т.3 ЗБЛД за задълженија над 5000 лв, освен във случаите описани чл.6.т1 и т.2
(5) След отпадане на обстоятелствата, наложили постановяването на принудителната административна мярка, съдебният изпълнител изпраща писмено искане (приложение № 4) до директора на ОДП/СДП за отмяна на мярката и връща синия екземпляр от “Карта с данни за наложена принудителна административна мярка
спрямо български гражданин по ЗБДС”. Директорът на ОДП/СДП писмено уведомява съдебния изпълнител за отмяната на принудителната административна мярка.
(6) В искането за налагане на принудителна административна мярка се посочват:
1. номерът на изпълнителното дело;
2. името, ЕГН и адресът на страните по изпълнителното дело;
3. съдът, издал изпълнителния лист, датата на издаването му и номерът на
гражданското дело;
4. името, регистрационният номер, районът на действие на съдебния
изпълнител/съдебно-изпълнителна служба и телефонът за връзка;
5. видът и размерът на вземането;
6. наличието или липсата на имущество, което покрива задължението;
7. наличието или липсата на обезпечения.
Също така в отпадане на обстоятелствата за налагане на ПАМ СПАДА и липсата на имущество което покрива задължението или липси на обезпечения на задълженията, тоест онова което КРЕДИТОРА Е ТРЯБВАЛО ДА НАПРАВИ ПРЕДИ ДА КРЕДИТИРА ДЛЪЖНИКА.
Точно 39 месеца и 4 дни имах отнети права за свободно привдвижване вън границите на Р.България на основание на наложена ПАМ по чл.76 Т.3БЛД. И да не беше т.н. Конституционно дело № 2/2011 ,само Господ знаеше до кога щях да бъда с мярка " домашен арест" що се касае свободното ми придвижване в в границите на ЕС.
Казвам и повтаръм израза "само Господ" ,понеже господата ЧСИ за всичките три години чрез испълнителните си действия не можаха да открият наличие или липса на имущество което покрива задължението,а при това само ползваха ПАМ и Инструкцијата № Iз-849 од 14.мај 2007 год (за условията и реда, при които органите на Министерството на вътрешните работи оказват съдействие на частните и държавните съдебни изпълнители при изпълнение на техните правомощия Обн., ДВ, бр. 56 от 10.07.2007 г.) да биха взимали таксите от Взискателите и оправдавали някакви "испълнителни" действия.
Аз като потърпевш длъжник нямах нищо против наложената ПАМ в првите няколко месеца и чак съдействах на ЧСИ при доказването на ЛИПСА НА ИМУЩЕСТВО което да покрива задължението или търсеното обеспечение. С това се надявах че ще се спася от "изнудването" както от страна на Взискателя , така и от страна на ЧСИ, и след появяването на обстоятелството "липса на имущество недвижимо и движимо на територията на Р.Балгария" ще мога да се прибера при смейството си което се намираше вън от България.
Но уви, всичките ми основателни молби и доказателства бяха само глас в пустинята, и сега тръгвам по пътя на истината ако е някъде има.
Затова питам, дали за обезщетения за вреди от незаконосъобразни актове, действия и бездействия на административни органи и длъжностни лица и обезщетения за вреди от принудително изпълнение може да се обърна по Чл. 128. (1) т.5 и т.6. от Административно-процесуалния кодекс към административните съдилища като подведомствени за всички дела по по горните искания .А имуществените и неимиштествените вреди за тези 39 месеци не са малки и имат голяма доза изнуда, относно чак и работа за прокуратурата.
В глава пета и шеста от Закона за ЧСИ ясно се говори каква е имуществената отговорност на ЧСИ чл. 74 и как и от кого се упражнява АДМИНИСТРАТИВЕН И ФИНАНСОВ контрол чл.75 и чл. 76 над дейността на ЧСИ.
И затова мисла че"непрекъснатата" , необезпокоявана и неконтролирана от никого и изнудваща по времетраене ПАМ, би трябвало да бъде санкционирана на правомерен начин, за което търся и вашето мнение на юристи които сте се срещали с подобен начин на изнудване"под закрила на ЗАКОНА.
Тази закрила е измислена пак от юристи блиски до управлаващите крагове през 2007 год., понеже в самата № Iз-849 од 14.мај 2007 год јасно се казва че
Чл. 6. Органите на НСП оказват съдействие на съдебните изпълнители при осъществяване на техните правомощия в случаите на:
1. получена информация, даваща достатъчно основания на съдебния изпълнител да предполага, че принудителното изпълнение ще бъде възпрепятствано и няма да може да се осъществи по законоустановения ред и/или с оглед характера и естеството на изпълнението;
2. настъпили условия, събития и факти, които възпрепятстват непосредственото осъществяване на функциите на съдебните изпълнители.
Јасно се вижда че не трябва да настъпва автоматизъм за въвеждане или налагане на ПАМ по чл.76.т.3 ЗБЛД за задълженија над 5000 лв, освен във случаите описани чл.6.т1 и т.2
(5) След отпадане на обстоятелствата, наложили постановяването на принудителната административна мярка, съдебният изпълнител изпраща писмено искане (приложение № 4) до директора на ОДП/СДП за отмяна на мярката и връща синия екземпляр от “Карта с данни за наложена принудителна административна мярка
спрямо български гражданин по ЗБДС”. Директорът на ОДП/СДП писмено уведомява съдебния изпълнител за отмяната на принудителната административна мярка.
(6) В искането за налагане на принудителна административна мярка се посочват:
1. номерът на изпълнителното дело;
2. името, ЕГН и адресът на страните по изпълнителното дело;
3. съдът, издал изпълнителния лист, датата на издаването му и номерът на
гражданското дело;
4. името, регистрационният номер, районът на действие на съдебния
изпълнител/съдебно-изпълнителна служба и телефонът за връзка;
5. видът и размерът на вземането;
6. наличието или липсата на имущество, което покрива задължението;
7. наличието или липсата на обезпечения.
Също така в отпадане на обстоятелствата за налагане на ПАМ СПАДА и липсата на имущество което покрива задължението или липси на обезпечения на задълженията, тоест онова което КРЕДИТОРА Е ТРЯБВАЛО ДА НАПРАВИ ПРЕДИ ДА КРЕДИТИРА ДЛЪЖНИКА.