Страница 1 от 1

трудния път на една рекламация

МнениеПубликувано на: 03 Май 2010, 17:05
от marydar
Пиша със зов за помощ и съвет как следва да се процедира при предявяване на рекламация към търговец.
Казуса накратко е следния: закупих обзавеждане за детска стая.
Понеже стоката беше единствена мостра ме увериха че ще бъде в отлично състояние и след демонтажа и.При издаване на стоката обаче беше опакована само с стреч фолио и липсваше оригиналната опаковка, опис на компонентите,инструкция и гаранционна карта.
След направения впоследствие оглед установих че липсва един елемент и стоката има механични увреждания вследствие на демонтажа,които се явяват като скрит дефект ,който не може да бъде установен по време на предаване на стоката.
След направена рекламация и искане за доставяне на липсващия елемент и неустойка за щетите по стоката - не бе взето никакво отношение. След многократно проведени разговори с кого ли не за искане удовлетворяване на рекламацията резултата беше нулев.Вече изминаха 10дни от началото на събитието.
Незная комисията за защита на потребителите дали биха се ангажирали с този казус.
Моя въпрос е как да процедирам по нататък за удовлетворяване на рекламацията ми?

Re: трудния път на една рекламация

МнениеПубликувано на: 04 Май 2010, 13:23
от REVOLUTION
Здравейте , след като не сте постигнали доброволно уреждане на спора, Ви остава съдебния ред.Може и едновременно жалба до комисията за защита на потребителите-ще обърнат внимание.За жалбата може и сама да се справите , но ако решите да съдите търговеца се обърнете към адвокат!

Успех!

Re: трудния път на една рекламация

МнениеПубликувано на: 04 Май 2010, 13:39
от Melly
Аз мисля, че Ж към КЗП е донякъде допустима, доколкото се отнася до покупка на стоки за лична употреба. Казусът обаче третира договорни отношения, свързани с доставка и монтаж на стока, оттам - чл.258 и сл. ЗЗД.
Единствената възможност е общия исков ред. :wink:

Re: трудния път на една рекламация

МнениеПубликувано на: 04 Май 2010, 15:47
от nksuccess
Мели, човекът е потребител отвсякъде и жалбата до КЗП си е абсолютно резонна в случая....

Re: трудния път на една рекламация

МнениеПубликувано на: 04 Май 2010, 16:17
от Melly
nksuccess написа:Мели, човекът е потребител отвсякъде и жалбата до КЗП си е абсолютно резонна в случая....

:D И ти си прав, и питащият е прав, и съдът е прав.

Понеже зная какъв е ефекта от производството пред КЗП, та .... реших да му спестя на човечеца време и нерви. :wink:


П.П. Днес не съм настроена насериозно, моля да бъда извинена. :lol:

Re: трудния път на една рекламация

МнениеПубликувано на: 05 Май 2010, 14:48
от nikiboy
Имах проблем с подобна стока, върнах я защото беше в гаранция и ми я замениха с нова, но доплатих сериозна сума, защото смятаха моята стока по закупена цена, а не по актуалната в момента. Първоначално не искаха да я сменят, но поседях в магазина им няколко часа в час пик и при влизане на всеки клиент започвах да говоря на висок глас с продавачите..... и така