трудния път на една рекламация

Пиша със зов за помощ и съвет как следва да се процедира при предявяване на рекламация към търговец.
Казуса накратко е следния: закупих обзавеждане за детска стая.
Понеже стоката беше единствена мостра ме увериха че ще бъде в отлично състояние и след демонтажа и.При издаване на стоката обаче беше опакована само с стреч фолио и липсваше оригиналната опаковка, опис на компонентите,инструкция и гаранционна карта.
След направения впоследствие оглед установих че липсва един елемент и стоката има механични увреждания вследствие на демонтажа,които се явяват като скрит дефект ,който не може да бъде установен по време на предаване на стоката.
След направена рекламация и искане за доставяне на липсващия елемент и неустойка за щетите по стоката - не бе взето никакво отношение. След многократно проведени разговори с кого ли не за искане удовлетворяване на рекламацията резултата беше нулев.Вече изминаха 10дни от началото на събитието.
Незная комисията за защита на потребителите дали биха се ангажирали с този казус.
Моя въпрос е как да процедирам по нататък за удовлетворяване на рекламацията ми?
Казуса накратко е следния: закупих обзавеждане за детска стая.
Понеже стоката беше единствена мостра ме увериха че ще бъде в отлично състояние и след демонтажа и.При издаване на стоката обаче беше опакована само с стреч фолио и липсваше оригиналната опаковка, опис на компонентите,инструкция и гаранционна карта.
След направения впоследствие оглед установих че липсва един елемент и стоката има механични увреждания вследствие на демонтажа,които се явяват като скрит дефект ,който не може да бъде установен по време на предаване на стоката.
След направена рекламация и искане за доставяне на липсващия елемент и неустойка за щетите по стоката - не бе взето никакво отношение. След многократно проведени разговори с кого ли не за искане удовлетворяване на рекламацията резултата беше нулев.Вече изминаха 10дни от началото на събитието.
Незная комисията за защита на потребителите дали биха се ангажирали с този казус.
Моя въпрос е как да процедирам по нататък за удовлетворяване на рекламацията ми?