Няма нужда да си купуваш нови продукти. Поне в момента няма такава програма в БГ, която да изпълнява точно целта, която имаме - да си следим точно делата.
1-ви вариант:
Ако използваш MS Office, да използваш всички възможности на OutLook-a. Идеален органайзер има и можеш да си задаваш всевъзможни задачи.
2-ри вариант:
Щом си имаш Апис, да си купиш и другия им продукт - Време, който както са ми обяснявали има органайзер. Но мнения на колеги, които са го ползвали за малко е - "Не си заслужава парите".
Сега предполагам ще си навлеча гнева на някой от писалите по-горе, но нали важното е да има резултат от форума.
3-ти вариант:
До скоро ползвах Апис, но смених работата и сега съм на Сиела. Малко трудно криво е в началото като имаш навици, но става, бива ги и тях, а и чувам, че Апис са я закъсали напоследък, така че съм благодарен
)) (минутка злорадство към предишния шеф
) Извинявай, разсеях се!
ТА, НА ВЪПРОСА!
Сега ползвам Сиела и в нея има едни функциики, които са към основната версия и могат да ти свършат също работа. Това със сроковете от нормативната уредба е безплатна опция. Има и нещо като органайзер, водиш си бележки и ти напомня - и то е безплатно. Пък върши работа.
МОЕТО МНЕНИЕ: Без да обиждам никоя от двете фирми - нито едно от нещата им не би свършило работа на сериозен юрист.
Аз лично препоръчвам комбинацията между MS Outlook (но не OutlookExpress, а Outlook) и опциите на Сиела-та.
Надявам се да съм ти помогнал!
Успешен ден!